Nowe podejście do promowania

Nowe podejście do promowania

Coraz częściej firmy handlowe zastanawiają się nad optymalizacją swoich zysków przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jeszcze niedawno złoty sposób na zwiększenie liczby sprzedaży stanowił agresywny marketing i promowanie marki oraz nowych produktów na rynku lokalnym czy globalnym – w zależności od docelowego klienta. Ale coraz częściej okazuje się, że wielkie wydatki na kampanie marketingowe dla dużych i średnich firm oznaczają przede wszystkim stale rosnące koszty po stronie wydatków przy bardzo relatywnej ocenie faktycznych skutków takiej promocji. Konstruowanie spotów reklamowych oraz innych ważnych przekazów marketingowych staje się coraz bardziej kosztowne – wynajęcie agencji reklamy, która przygotuje najskuteczniejszy materiał reklamowy i zaplanuje całą kampanię, wynajęcie ekipy filmowej, która profesjonalnie zrealizuje cały materiał i wreszcie zapłacenie znanym i mniej znanym aktorom za zagranie w niej. Wszystko to często przynosi wymierne wzrosty sprzedaży i zwiększenie zainteresowanie konsumentów zakupami, ale nadal oznacza spore wydatki i długofalowej polityce sprzedaży jest raczej bez znaczenia. Coraz częściej więc przyszłościowo myślące firmy starają się wykorzystać nowoczesne metody sprzedaży do zwiększenia swoich zysków a ponieważ Internet staje się coraz ważniejszym i coraz chętniej wykorzystywanym przez ludzi medium – naturalnym ruchem wielu firm jest wykorzystanie nowego pola działania, jakim jest marketing internetowy. Może się on wiązać po prostu z wykorzystaniem portali najpopularniejszych w kraju do promowania tej samej reklamy czy bannera znanego z największych miast. Ale coraz częściej za stwierdzeniem marketing internetowy kryje się coś znacznie większego – wraz z pojawieniem się zakupów grupowych oraz portali społecznościowych przekonanie tysięcy ludzi do wybrania danego produktu czy promowania jakiejś usługi staje się dużo łatwiejsze.

about author

admin

related articles